Kit decorativ pentru calatorii

29.08.2020
Foto credit: Tucker Good - unsplash.com
Foto credit: Tucker Good - unsplash.com

Daca in articolul anterior am discutat despre biroul personal si cum il integram acasa, articol ce il poti citi integral aici, acum mergem intr-o calatorie. 

Suntem la finalul lunii august, vara se sfarseste dar nu si perioada concediilor. Imagineaza-ti ce frumos ar fi daca ai putea lua cu tine cateva elemente decorative pe care sa le folosesti ca sederea ta sa fie si mai placuta oriunde te-ai afla in lume !? Cred ca oricat de meticulosi am fi in selectarea destinatiei realitatea ne arata ca nu tot timpul dam de cele mai "uau" camere de hotel/ pensiuni/case de vacanta, astfel un "kit decorativ pentru calatorii" ar putea suna a ceva bun de luat in considerare.

Foto credit: unsplash.com
Foto credit: unsplash.com

Nu stiu care iti sunt tabieturile de organizare atunci cand decizi sa pleci la drum, insa eu mereu gasesc sa imi umplu bagajul macar cu o lumanarica parfumata, poate chiar un set intreg (ca sa ajunga pe tot parcursul concediului), cateva bete parfumate, o esarfa pe care mi se pune pata, cana mea preferata pentru cafea, cateva creioane colorate, o agenda si o carte de citit.

Este un obicei aparent banal si lipsit de importanta, insa mereu am reusit sa creez o ambianta placuta oriunde am aterizat.

Stiu ca suntem diferiti si exemplul meu poate nu e potrivit si pentru tine astfel ca am conceput 3 pachete care, sper eu, sa te inspire:  

KIT 1: lumanari, mini lampadare sau ghirlande luminoase, bete parfumate si un recipient pentru gheata, o paturica.

Acest pachet poate fi utilizat pentru a crea seri romantice in doi pe terasa ori pe balconul camerei de hotel sau chiar pe o plaja pustie.

Foto credit: unsplash.com
Foto credit: unsplash.com

KIT 2: perna pentru meditatie, bete parfumate, o cutie de depozitat si cateva ceaiuri aromatice

Acest pachet se poate folosi pentru a-ti relaxa mintea mult prea legata de probleme nerezolvate, munca, program, planuri si ganduri nefolositoare. Cum? Poti sa gasesti un loc mai retras in natura si sa meditezi alaturi de un ceai aromat la termos si sa lasi natura sa isi faca efectul. Deasemenea poti crea un moment doar pentru tine cu bete parfumoate pe balconul hotelului dis de dimineata atunci cand toata lumea doarme. Putem face asta si acasa dar crede-ma ca e mai interesant in calatorii. Iar cutia pentru depozitat o poti folosi la creat mini gradini zen din materiale naturale gasite in bogata natura (ex: nisip si scoici -la mare, diverse conuri, muschi si floricele - la munte). 

Foto credit: unsplash.com
Foto credit: unsplash.com

KIT 3: 2 fete de perna, un sal, lampa si/sau un difuzor de aromateropie, ghirlanda decorativa

Acest pachet il poti folosi pentru a crea o ambianta confortabila si aromata in camera de hotel. Rolul salului este una decorativa, un soi de cuvertura la capatul patului. Nici nu iti imaginezi ce mult schimba aspectul camerei...in bine. Chiar daca nu intentionam sa stam prea mult in camera de hotel in concediu serile, zilele ploioase si somnul de frumusede de dupa-masa categoric vor fi mai delicioase datorita acestor mici detalii.

Foto credit: unsplash.com
Foto credit: unsplash.com


Calatoriile sunt mai placute atunci cand avem pe cineva drag langa noi, asa ca nu ezita sa impartasiti aceste momente cu cei de langa tine! 

Iar daca sfaturile din acest articol ti-au fost de folos tare m-as bucura sa imi scrii si sa imi spui ce anume ai ales sa duci cu tine si ce a fost diferit in calatoria ta datorita acestui fapt.

Decorațiuni interioare © Toate drepturile rezervate 2019
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți