Artistii casei noastre suntem chiar noi

03.06.2019

Am dat personalitate spațiului de locuit aici cu pernițe și rochițe, iar acum mergem mai departe la propria noastră putere de creație. 

"Putere de creație, cine, eu? Neeeh, eu doar vreau să am o casă de locuit bine pusă la punct, accesibilă fără bătăi de cap. Creație, stiluri..mă leeeeși cu povești de-astea. N-am timp de așa ceva." 

Poate și tu ai gândit cândva așa sau pur și simplu nu te poți vedea ca pe o persoană creativă când vine vorba de casă și (re)amenajarea ei. Sau poate și tu te gândești că o gândire practică, cu picioarele pe pământ se potrivește mai bine pentru a duce cu brio multitudinea de alegeri de făcut printre produse, culori și stiluri. Ce să mai zic când vine vorba de răbdare și toleranță forțată atunci când meșterii te pot lăsa baltă pentru că ți-a întârziat un produs. Stai liniștit/ă că nu ești singura persoană de pe meleagurile noastre românești care se confruntă cu așa ceva. Și eu, la rândul meu, m-am scufundat în calcule atunci când abordam comenzile clienți. Căci, noh, altfel nu se face treaba bine. Să știi prea mult pragmatism și calcule mi-a adus mult stress, foarte puțină toleranță la evenimentele neprevăzute și am pierdut cel mai esențial lucru: BUCURIA DE A CREA. 

"Artiștii casei suntem noi și sta în puterea noastră să îi dăm culoare în funcție de starea noastră de bine și.. propriile simțuri. "

Da, artiștii casei noastre suntem chiar noi și stă în puterea noastră să creăm ceva frumos. Iar pentru asta nu e nevoie de talent artistic deosebit ci doar de a ne permite să simțim mai mult, să ne imaginăm mai mult și să dăm curs ideilor implementând tot ce se poate, clat, în funcție de ceea ce este posibil și disponibilitatea pieței. 

Ca exemplu am să vă povestesc despre o clienta de pe vremea când lucram la magazinul Sophia, cu perdele și draperii. 

Scandinav cozy home style cu iz artistic-minimalist. 

Într-o zi am primit o nouă provocare frumoasă de a propune decorarea unui apartament pe stil scandinav (tot ce ținea de partea de textilă). Clienta părea că știe ce vrea așa că a fost ușor. Bineînțeles potrivirea era evidentă, două persoane încântate de același stil ...scandinaaaaav, nu avea cum să iasă altfel. 

.

Vă dați seama că am putut alege  galeriile alea patratoase minimaliste pe placul sufletelului meu dar cu bătăi de cap pt.altii, a montatorului mai exact, dar asta e o altă poveste. 

Ce m-a surprins defapt la această experiență a fost să observ latura creativă a clientei. Deși provenea de pe băncile economicului, clienta mi-a arătat tablourile create de ea și mi-a descris simbolistica fiecăruia. Avea listat și înrămat o harta a orașului de proveniență și una a reședinței actuale. Să expui așa ceva în living la locul de primit și luat masa alături de invitați mi s-a părut genială. Nu doar că a creat un spațiu decorativ estetic dar și unic prin expunerea rădăcinilor natale. Ce a mai făcut, în bucătărie mai exact, a fost să înrămeze și cateva rețete tradiționale de zacuscă ale bunicii. Foarte autentic. Nu doar că îi amintește de persoana dragă de fiecare dată când întra în bucătărie, dar chiar au dat farmec special spatiului de gătit. 

Văzând exemplul ei mi-a întărit încrederea că în toți oamenii, inclusiv tu cel/ cea care citești aceste rânduri, zace o latură creativă mai puțin exprimată, care merită să își lase amprenta în propria casă.

Așa că dacă ești în pragul decorării și dorești să simți mai multă bucurie nu-ți fie frică să îți pui ideile în practică. Iar dacă vei avea nevoie de ajutor sunt aici să te susțin. 


Decorațiuni interioare © Toate drepturile rezervate 2019
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți